Felanmälan
Om det är något som inte fungerar som det ska i din lokalytor eller i våra gemensamhetsutrymmen är vi tacksamma att du felanmäler detta till oss.
Alla felanmälningar tar vi tacksamt emot via formuläret här nedanför.
- Beskriv så detaljerat som möjligt problemet
- Glöm inte att skriva i vilket hus/kontor/rum felet är
- Skriv även vem du är och telefonnummer där vi kan nå dig
Gäller felanmälan ett akut problem som kräver omedelbar åtgärd finns vi alltid anträffbar dygnet runt alla dagar i veckan på journummer: 0457-38 60 20.
Felanmälan Internetuppkoppling – Tips vid felsökning:
Om Din e-post inte fungerar bör Du som följd kontrollera om internetuppkopplingen fungerar.
Om båda ”ligger nere” bör Du rapportera/felanmäla detta till felanmalan@softcenter.se.
Om det endast är Din e-post som inte fungerar bör Du kontakta Din e-postleverantör eller annan support.
För hjälp vid felsökning av internetuppkoppling kan ni även vända er till Nordlo AB på
tfn 0454-75 11 00 där ni väljer alternativ 2 i talsvaret – Service/Support.
Ligger felet i fastighetsnätet ingår denna tjänst i er hyra. Ligger felet i er egen utrustning eller ni önskar hjälp med konfigurering/felsökning kommer detta att debiteras er som hyresgäst.